Regidoria d'Urbanisme, Obres Públiques i Manteniment

La regidoria d’urbanisme coordina, controla i gestiona el desenvolupament urbanístic del municipi.

La informació urbanística comprèn els actes relatius al coneixement de les condicions d'edificabilitat d'una finca, les classes d'ús permès i les possibles adscripcions als sistemes generals o locals i en el seu cas els sistemes d'actuació per arribar al desenvolupament de l'ordenació projectada. Totes aquestes condicions vénen donades pel planejament urbanístic.

El planejament urbanístic es pot consultar al Registre de Planejament Urbanístic de Catalunya.

La regidoria d’obres públiques i manteniment coordina a través de la brigada municipal el manteniment dels equipaments municipals, així com de les vies públiques.

A més, gestiona, juntament amb la regidoria d’urbanisme, totes les obres públiques que es realitzen en el municipi.

Aquesta regidoria també s’encarrega de la neteja viària.

Sant Antoni, 1 - 08319 Dosrius - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 918 014
Adreça electrònica: urbanisme@dosrius.cat
Horari:
de dilluns a divendres de 8:30h a 14:30h i els dijous de 16:30h a 19h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 27.07.2023 | 19:14