Relació de llocs de treball i retribucions del personal segons categoria

En aquest apartat pots consultar la relació de llocs de treball que és l'instrument tècnic que permet l'ordenació del personal d'acord amb les necessitats dels serveis i estableix els requisits necessaris per a desenvolupar un determinat lloc de treball. Inclou tots els llocs de treball de funcionaris, i de personal laboral i eventual, independentment de si estan o no pressupostats.

Actualment, l'ajuntament de Dosrius està elaborant i redactant una Relació de Llocs de Treball (RLT) per tal de ser tramitada i aprovada. A data 31/1/2023 encara no es disposa del document provisional a aprovar pel Ple municipal. Una vegada aprovat pel Ple municipal el document definitiu estarà disponible en aquest apartat.

La plantilla de personal per categories i amb les corresponents retribucions brutes anuals es pot consultar en els arxius adjunts de la columna dreta d'aquesta plana web.

Darrera actualització: 13.02.2024 | 14:09