Benvinguda i informació de l'Alcaldessa

Benvinguda de l'alcaldessa

Benvinguts i benvingudes al web de l’Ajuntament de Dosrius!

Des del consistori us volem donar la més cordial benvinguda a aquest nou espai del que ara en formeu part.

Us animo a navegar pel web www.dosrius.cat i a que ens feu arribar els vostres suggeriments.

Els canvis tecnològics han creat un nou escenari de la comunicació i això ens ha permès als ajuntaments obrir nous canals de comunicació per tal d’arribar al ciutadà a qualsevol lloc i en qualsevol moment.

Amb tota la responsabilitat i compromís que suposa dirigir aquest consistori, esperem que aquesta eina us faciliti tota la informació necessària del municipi i dels seus serveis. En definitiva, que us permeti una aproximació ferma a aquesta, que és casa vostra.

A la vostra disposició,

Sílvia Garrido Galera
Alcaldessa de Dosrius

Més informació:  Biografia, currículum, retribucions i declaracions d’activitats i béns

Correu-e: sgarrido@dosrius.cat

Xarxes socials: segueix l’alcaldessa a Facebook, Twitter i Instagram.

Darrera actualització: 06.04.2022 | 05:45