Comunicat de l'Ajuntament de Dosrius

Dijous, 14 de setembre de 2023 a les 08:00

L’Ajuntament de Dosrius condemna enèrgicament els fets ocorreguts a principis d’aquest mes de setembre i denunciats per la protectora Amics dels Animals de Dosrius.

Aquesta entitat va rebre el passat 4 de setembre la trucada d’una persona de la urbanització de Can Massuet alertant que una de les gates de la colònia que vetlla i alimenta no podia caminar. L’animal va ser traslladat al veterinari, on se li va fer una radiografia que va confirmar que patia una fractura de fèmur (possiblement, per causa accidental) i presentava un balí allotjat a l’abdomen.

En aquest sentit, el consistori recorda que està terminalment prohibit exercir cap tipus de violència envers els animals; així com disparar balins o qualsevol altre tipologia de projectil dins el casc urbà. Per tot plegat, l’Ajuntament desplegarà les mesures necessàries per prevenir i erradicar aquestes pràctiques negligents, identificar el responsable o responsables d’aquestes accions, i emprendre les mesures sancionadores pertinents.

Finalment, l’Ajuntament posa en valor i agraeix a la protectora Amics dels Animals de Dosrius -i a tots els seus voluntaris, treballadors i col·laboradors- la tasca ingent de protecció dels animals que duu a terme a casa nostra.

Darrera actualització: 13.09.2023 | 13:39