La 40a Cantada d’Havaneres de Can Massuet comptarà amb l’actuació de Les Anxovetes

Dijous, 18 de juny de 2026

La vetllada, que se celebrarà el 4 de juliol a la plaça Pla de la Calma, inclourà també el lliurament dels premis del XVII Concurs Literari Esteve Albert

Can Massuet del Far acollirà el proper dissabte 4 de juliol una nova edició de la tradicional Cantada d’Havaneres, que enguany arriba a la seva 40a edició. La vetllada tindrà lloc a la plaça Pla de la Calma i comptarà amb l’actuació del grup Les Anxovetes, una de les formacions de referència del gènere a Catalunya.

La jornada començarà a les 21 h amb un sopar a la fresca obert a tothom. Les persones assistents podran portar el sopar de casa, mentre que la Comissió de Festes facilitarà taules i cadires per gaudir de l’àpat en un ambient de convivència i participació.

A les 22 h es farà el lliurament dels premis del XVII Concurs Literari Esteve Albert, una iniciativa que reconeix la creativitat literària i que s’ha consolidat com una cita destacada dins la programació cultural del municipi.

Tot seguit començarà la cantada d’havaneres a càrrec de Les Anxovetes, que oferiran un repertori de cançons tradicionals i populars vinculades a la cultura marinera catalana.

L’activitat està organitzada per l’Ajuntament de Dosrius amb la col·laboració de l’associació Amics de les Havaneres i convida veïns i visitants a gaudir d’una nit d’estiu marcada per la música, la literatura i la cultura popular.

Darrera actualització: 18.06.2026 | 08:49